Saturday, May 22, 2010

KUMAN

Salam satu Malaysia(dah berjangkit dengan radio-radio dan tv dan surat khabar, erkkk)

Aku sebenarnya dah ambik keputusan untuk tutup 'previous' blog tak lama lagi. Sebabnya, blog tu diwujudkan dengan tanpa tujuan. Tapi, wujudnya blog "Kuman" ni adalah untuk aku berkongsi pasal info-info yang menarik tentang dunia kuman ni dengan anda-anda sekalian.hehe(macam kelakar pun ada.tiba-tiba rasa terlebih IQ plak.hahaha.abaikan)

Memandangkan bila dah habis belajar nanti aku akan bergelar seorang 'microbiologist' dan 'immunologist',jadi, aku rasa penting juga untuk aku mendidik orang ramai pasal kuman-kuman ni(hukhuk, terbatuk-batuk sekejap :p )

Semoga apa-apa yang bermanfaat di sini dapat dijadikan sebagai panduan. Kalau yang mana-mana buruk, sila *'tohok'* jauh-jauh.

Sekian.

Wassalam.

-kumaniologist-

*ini adalah dialek kelantan.tohok=buang :)

No comments: